Nutrition

Πώς να καταπολεμήσεις εύκολα κάθε λιγούρα

inShape Team 29 Απριλίου 2015
Πώς να καταπολεμήσεις εύκολα κάθε λιγούρα

Ενώ προσπαθείς να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή, οι γευστικοί πειρασμοί και οι λιγούρες δε σε αφήνουν να παραμείνεις στον ίσιο δρόμο. Συνήθως οι λιγούρες εκδηλώνονται με την έντονη επιθυμία να φας κάτι αλμυρό ή γλυκό με πολλά λιπαρά που σίγουρα θα απολαύσεις αλλά λίγα λεπτά αργότερα θα μετανιώσεις. Οι παρακάτω τρόποι θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις ακόμη και τις πιο επίμονες λιγούρες και να συνεχίσεις την προσπάθειά σου να κρατηθείς σε φόρμα:

Ξεχάσε τες: Δεν είναι εύκολο ειδικά όταν το μόνο που σκέφτεσαι είναι πώς να καταβροχθίσεις τα πατατάκια που έχεις στο ντουλάπι. Προσπάθησε να αποσπάσεις τη σκέψη σου από το αντικείμενο του πόθου σου κάνοντας κάτι άλλο που σε ευχαριστεί. Διάβασε ένα βιβλίο, δες μια ταινία, κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ή οτιδήποτε άλλο θα σε κάνει να ξεχαστείς.

Πιες νερό: Η αλήθεια είναι ότι συχνά μπερδεύουμε την απλή δίψα με την επιθυμία για φαγητό. Δοκίμασε να πιεις νερό και ίσως καταφέρεις να γεμίσεις το στομάχι σου και να αφήσεις στην άκρη το τσιμπολόγημα.

Φάε κάτι καυτερό: Δοκίμασε να φας κάτι πικάντικο ή με πολύ έντονη γεύση. Θα σε βοηθήσει να περιορίσεις τη λιγούρα σου για γλυκά.

Κόψε τη ζάχαρη: Σίγουρα κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο στην αρχή, σταδιακά όμως γίνεται όλο και πιο εύκολο. Απόφυγε γενικά τη γλυκιά γεύση, όσα τρόφιμα δηλαδή έχουν τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, μέλι, σιρόπι κ.α. Θα δεις ότι όσο απομακρύνεσαι από τη ζάχαρη τόσο λιγότερο θα την επιζητάς.

Μείωσε το στρες: Πολύ συχνά καταφεύγουμε σε επιδρομές στο ψυγείο λόγω έντονου στρες. Πάρε μια βαθιά ανάσα και προσπάθησε να χαλαρώσεις κάθε μέλος του σώματός σου από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Σύμφωνα με έρευνες, οι ασκήσεις χαλάρωσης μειώνουν τα επίπεδα της κορτιζόλης, ορμόνης που σχετίζεται με το άγχος και μπορεί να προκαλέσει σε μεγάλο βαθμό το αίσθημα της πείνας.

 

Το in|shape προτείνει...

Envisioned by Darkpony Darkpony