Είσοδος | Εγγραφή
sex
Ο άντρας μπροστά στο σεξουαλικό πρόβλημα Αν και η κοινωνία μας χαρακτηρίζεται από μια διάχυτη σεξουαλικότητα και μια ελευθεριότητα όσον αφορά... διαβάστε το άρθρο
Διατροφικές γνώσεις
Τα 8 ποτήρια νερό την ημέρα είναι τελικά μύθος; Τι μας οδηγεί στο να πίνουμε 2 λίτρα νερό την ημέρα; Η σύσταση σχετικά με την κατανάλωση 8 ποτηριών... διαβάστε το άρθρο
Διατροφικές γνώσεις
Η EFSA επιβεβαιώνει ξανά την ασφάλεια της ασπαρτάμης «Ψήφο εμπιστοσύνης» στην ασφάλεια του πιο γνωστού ολιγοθερμιδικού γλυκαντικού έδωσε η Ευ... διαβάστε το άρθρο
Χτίσε μυς
Πως να αποκτήσετε μυώδες σώμα Το μυστικό για τη μυϊκή ανάπτυξη είναι ο συνδυασμός ενός προγράμματος γυμναστικής με συγκεκριμένες α... διαβάστε το άρθρο
Υγεία και άσκηση
Κακώσεις συνδέσμων και μηνίσκων: Αιτίες, ­συμπτώματα, ­διάγνωση και θεραπεία Οι σύνδεσμοι είναι δυνατές ελαστικές κατασκευές που συγκρατούν τα οστά μεταξύ τους, προσφέροντας δύν... διαβάστε το άρθρο
Κάψε λίπος
Καλοκαιρινή γιόγκα Καλοκαίρι. Μια περίοδος γεμάτη φως, ενέργεια, έντονα συναισθήματα. Μια περίοδος που μας δίνει την ευ... διαβάστε το άρθρο
Σχέσεις από απόσταση: Μήπως τελικά φέρνουν τα ζευγάρια πιο κοντά; Οι σχέσεις από απόσταση δεν είναι εύκολη υπόθεση, σύμφωνα όμως με νέα έρευνα πολλές φορές αξίζει τον... διαβάστε το άρθρο
Midland XTC-400: Η οικονομική action camera που τα έχει όλα
Clothing
Nike Free 5.0
Τρέξε, όπως έτρεχες παιδί
Nike Free 5.0: Τρέξε, όπως έτρεχες παιδί
Gadgets
Midland XTC-400
Η οικονομική action camera που τα έχει όλα
Το προτείνει
Επιλεγμένα προϊόντα, ένδυσης, αξεσουάρ, gadgets και είδη διατροφής από τους ειδικους του χώρου.
Μπάρες Rawbite: Μπουκιά γεμάτη ενέργεια!
Healthy Food
Μπάρες Rawbite
Ενέργεια από φυσικά σάκχαρα και φρούτα!
Πρόγραμμα προπόνησης για αγώνες άνω των 20km Το προπονητικό πρόγραμμα απευθείνεται σε δρομείς που μπορούν να τρέχουν για τουλάχιστον 40 λεπτά με ρυθμό 5 λεπτά/km. Αν είστε νέος δρομέας, τότε πριν ακολουθήσετε το πρόγραμμα καλό θα είναι για μερικές εβδομάδες να τρέχετε 3-4 φορές την εβδομάδα περίπου 30 λεπτά πολύ χαλαρά, έτσι ώστε το μπουν οι βάσεις και να συνηθίσει το σώμα την προπόνηση. Αν για διάφορους λόγους χάσετε μια προπόνηση, τότε συνεχίστε στην επόμενη. Μην ξεχνάτε πάντα μετά από κάθε προπόνηση να κάνετε τις βασικές διατάσεις (τετ...
διαβάστε το άρθρο
ρώτα τον ειδικό

Envisioned by Darkpony Darkpony